محصولات درمانی قطع ریزش مو

۱۷ بازديد

موهای هر فرد در روز مقداری ریزش خواهد داشت اما اگر ریزش شدیدتر بشود و باعث خالی شدن کف سر شود نگران کننده می شود. فولیکول مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده بنابراین کمبود پروتئین باعث ریزش مو می شود.
ازجمله عواملی که در کاهش ریزش مو تاثیرگذار است میتوان به این موارد اشاره کرد:
شست وش شوی مو و تمیز نگهداشتن موها مخصوصا موهای چرب،استفاده از ویتامینهای طبیعی که در میوه ها موجود است،استفاده از برس نرم و شانه کردن موها و ماساژ دادن سر می باشد. البته این موارد در کاهش ریزش مو موثر هستند. برای قطع دائمی ریزش موها میتوان از شامپوهای تخصصی ریزش مو استفاده کرد. 
محصولات درمانی بایوفل با ترکیباتی چون پلاسنتای گیاهی ، پروکاپیل، آمینواسیدها، ویتامین های گروه ب، ویتامین اف،  آمینوپرولین، بایوتینیل تری پپتید، کلسیم، عصاره آلوئرا، پروتئین سویا برای قطع ریزش و رویش مجدد مو می باشند.
محصولات بایوفل عمیقاً مو را مرطوب، لطیف و براق می کند. آپی ژنین گردش خون در مویرگ ها را افزایش می دهد. ویتامین بیوتین متابولیسم سلول ها را تحریک می کند، ساقه مو را قوی کرده، مو پر پشت و ضخیم می شود.


ویالهای درمانی بایوفل این محصول غنی شده با پروکاپیل کمپلکس برای محافظت و تقویت مو می باشد. با ترکیب فرمولی پروتئین سویا و کراتین موجب بازسازی و مراقبت از مو می شود.آمینو اسید ها و ویتامین های گروه ب موجب حالت دهندگی ،بازسازی، احیا و تحریک پوست سر و فولیکول های مو شده و در نتیجه منجر به مقابله با پیری زودرس مو، رشد مجدد و تسریع آن می شود.ویال شوک باید هفته ای دو بار به مدت یک ماه برای درمان عمقی و قطعی استفاده شود و سپس هفته ای یک بار به مدت دو ماه برای حفظ نتیجه درمان،بعد از اتمام دوره درمان به صورت هفتگی برای بالا بردن استحکام درونی و رشد مجدد مو استفاده شود.

درمان طبیعی ریزش مو

علاوه بر داشتن یک تغذیه ی سالم و مناسب راههای زیاد دیگری برای جلوگیری از ریزش موی سر وجود دارد. در این مقاله به روش های خانگی درمان ریزش مو (تنها آنهایی که واقعا موثرند) پرداخته ایم.

1-گیاهان دارویی

1-آلوئه ورا

آلوئه ورا با مرطوب کردن پوست سر و همچنین با ایجاد تعادل در تولید سبوم (چربی طبیعی پوست) و سطح PH موجب احیای سلامت پوست سر میشود. این نه تنها از ریزش موها جلوگیری میکند بلکه موجب رشد مجدد موها هم میشود.

روش استفاده:

1-یک شاخه آلوئه ورا بردارید به اندازه ی 2 قاشق غذاخوری ژل آن را بیرون بیاورید.

مشاهده مطلب کامل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.